Wednesday, November 4, 2009

happy birthday to me :)

Salam...
hari ni hari lahir aku yg ke 27 tahun!!!!
adehhh..
rase dah tua lak ni ha..

cepat sgt mase berlalu rasenyer..

tapi kehidupan kan kena di teruskan..
Utk tahun ni..xde ape yg aku mintak dari mu Ya Allah..

*
*
*
*

Kau beri la aku kesejahteraan dan kesihatan yg baik

Kau lindungi la aku dan keluargaku dari segala bencana dan penyakit

Kau beri la kami sekeluarga rezeki yg halal

Kau beri la kebahagiaan buat Suami,anak,keluarga dan teman2 ku semua

Kau pelihara la Iman ku Ya Allah..Kau panjangkan la Umur ku semoga dapat aku melihat dunia ini lagi pada harijadi ku yg ke 28

..insyaallah...

Amin..:)


ni la wajah aku mase 26th beday celebration!!


mcm kurus lak aku mase ni eh??

adeh..mase ni dina masih berputing..kahhh



12 comments:

ZiE said...

Sya, happy 27 birthday. Alhamdulillah d usia 27 ko dah ada keluarga yg membahagiakan hari2 mu. So untuk lebih bahagia lagi tambah le anak lagi. kahhhhhhh
semoga pjg umur, murah rezeki ye sahabat. mwah hugs.

ai said...

EPI SEBEDAY SYAPAK!!!

SEMOGA DIBERKATI & DIRAHMATI ALLAH HENDAYNYA, AMIN.

LEBIU BUDAK MERAH..muahh

el said...

HEPI BESDAY SYA
SEMOGA BAHAGIA HGGA KE SYURGA AMIN
SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI DI PJGKAN UMUR...AMIN

WAHH DULU RMBOT PENDEK
SKRG DH PJG..HIKSSSS
SETAHUN TU NK PJG KAN...BERDEKAH

LOVE N MISS U...

fazilzura said...

HEPY BESDAY TO U ..

HEPY BESDAY TO u

HEPY BESDAY TO JUNIORRRR ..

HEPY BESDAY TO u

semoga pjg umur, murh rezeki, menjadi isteri & ibu yg solehah... and kasi dina adik ramai2 key .

elly @ suely said...

happy belated besday syapa!... semoga sumenye yg ko doa kan tu akn termakbul... insyaallah!!!

♥ Eda ♥ said...

sekarang lagi kurusss.....wahhhh...
happy bday scorpion gurl....ngehngeh

FaizAmYAirieL said...

Happy 27th Birtday syaa....smg panjang umor, dimurahkan rezeki diberi kebahagian yg berkekalan..n smg hajat ko nak anak ke 2 same dgn befdey ko akan tecapai..good luck my fwen..ngee..jgn lupe janji kite di rb pavi jumaat ni yer..ngeh ngehh

[I][T][A] said...

hepi bday to u...

semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, diberikan kebahagian sepanjang hidup dan di makbulkan segala doa.

bday kita beza satu hari jer.. ita 5/11.. bintang scorpio lah kan...

nasz said...

skrg pon ko kurus pe...

hepi bthday sya. mudah2an segalanye terbaik buat ko di masa dpn

Fiza Nordin said...

epy bday sya...moga panjang umur dan dimurahkan rezeki...moga terus menjadi isteri yang soleh kpd pak jul dan emak yang baik utk dina...

sayang dia...!

ctm-cak'on said...

semoga dipanjangkan umur dlm keimanan n dimurahkan rezeki yg halal ye kak, cyg akak ;)

ieda said...

semoga akak diberi kebahagian hidup di dunia & di akhirat..aminn